2016年1月24日 星期日

阿根廷Noelma 冰鮮雞@阿信屋



要講到數字屋既10大抵買item, 呢隻阿根廷Noelma 冰鮮雞真係不得不提.

佢長期處於有貨狀態, 唔使$30蚊就買到成隻雞, 應該都搵唔到第二到有咁荀嫁喇


品質方面我覺得唔差, CP值好高呀! 肉唔會霉口, 又唔太肥, 肉都幾厚.
缺點係有D會比較多毛, 但呢D就自已清洗個陣都做到又唔會好影響味道, 我個人黎講都可以接受喎!!!

我之前試過用焗爐燒全雞, 但就真係要多人開大食會先可以整到

咁我平時買左一個人點算? 好易姐就係將佢解體. 咁樣真係最少都食到6餐喎!



今次就分享下我平時點拆佢地喇.
我會將佢地分成4大類, ….
-         雞脾--> 照燒雞脾, 起肉拆骨變成雞扒
-         雞亦--> 瑞士汁雞亦, 咖哩雞亦
-         雞胸--> 切件炒雞球, 燒雞沙律
-         雞殼--> 煲湯

沒有留言:

張貼留言